humm...

Fan när jag har börjat jobba och saker och skaffat kille så har jag inte tid med någonting längre :(
jag jobbar måndagar, onsdagar och söndagar och torsdagar har jag dans och så har jag tisdag och fredag lördag kvar att göra något på :O hela mitt liv bara blåser bort känns det som dagarna går fort som fan. för direkt efter jag ahr jobbat går jag och lägger mig. Är så himla trött på dagarna och så ska man hinna med skolan alla vänner jag har pojkvännen och plugget och jobbet asså jag har inte fått en dag för mig själv sen jag började jobba tro ja :P men på ett sätt gillar jag det förutom att jag inte hinner umgås så mycket med alla mina vänner :( och är jävligt rädd att dom ska lämna mig :( men det får inte hända om det skulle gå så lång så slutar jag jobba! :) men i alla fall orkar jag inte skriva för jag är så himla trött och måste sova men kände att det va skönt att skriva detta i alla fall :D haha
sov gott allihoppa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0