jag orkar inte ....

Jag orkar fan inte röka mer! Jag är helt seriöst så jävla onödigt!
så mycket pengar jag har slösat på den jävla skiten!
hade en cigg kvar först tänkte jag gå ut och röka den och njuta av min sista cigg så gick jag ut tog 2 bloss och kände hur jävla äckligt det va så jag fimpade den helt kändes så jävla sköt men känns ändå så jävla dåligt pga dom två blossen haha , så jävla onödigt! och jag har inte rökt på 2 dagar (kan bero på att jag är sjuk me) men varför skulle jag ta dom 2 blossen -.-  ne nu ska jag verkligen förröka sluta röka , hoppas verkligen jag kommer klara detta! och hoppas mina vänner kommer stöta mig för då kommer jag klara detta bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0