Skriver och skriver och skriver :D

För er som bry er kanske ?
jag vet inte varför jag skriver detta men det är väll att jag vill att ni ska veta ? ne jag vet inte men lite fakta kanske för er som bry er :P Det handlar om bloggen i alla fall
Det är så här att jag har perioder i mitt liv massa av dom haha men i dag ska jag berätta om min blogg period om man kan säga så haha .
Ni som följer min blogg vet att i bland kan jag vara riktigt dålig på att skriva och göra inlägg och att det kan ta några dagar för mig att uppdatera igen, och i bland kan jag göra 100 inlägg om dagen och det kanske är jobbigt för er läsare men när jag har dessa perioder så är det för att jag vete fan va jag ska skriva och ibland helt glömmer bort bloggen men bara för det så skulle jag inte sluta blogga och om jag ska det så skulle jag verkligen säga det. Så ni som gillar att läsa min blogg så vet ni nu i alla fall att jag inte kommer sluta blogga för jag slutar göra inlägg i några dagar :D så det är bara att fortsätta att gilla eller hata det jag gör och skriver :D
och nu börjar min andra film puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker jättemycket om din blogg! Är glad att du inte ska sluta..! :)

2011-02-23 @ 09:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0