Dag 1

tio saker om mig själv :

1. jag är rädd för spindlar
2. jag älskar att dansa
3. jag har börjat gilla att plugga :O
4. jag får panik när det är stökigt och måste därför typ alltid städa mitt rum och jag älskar att städa haha när jag väl har börjat kan jag inte sluta.
5. Det finns en hel del saker i mitt liv som jag ångrar. inget jag vill dra upp
6. Min mamma har några sjukdomar och jag är rädd för att jag också ska få dom och drabba min familj.
7. Jag tänker aldrig på framtiden, vad jag vill jobba och vad som kommer hända mig utan jag tar den dagen som kommer.
8. jag tycker att jag har börjat ta tag i mitt liv och inte bara skiter i allt. Så nu går allt bra tycker ja :)
9. Jag älskar mina vänner och familj och självklart min pojkvän. Men känner att jag knappt har någon tid till allt , hinner inte träffa alla så ofta och hinner knappt plugga osv. och jag vet inte vad jag ska göra jag vill självklart vara med alla men hinner inte och är rädd för att mina nära och kära kommer att lämna mig för det. Och det är något jag verkligen inte vill.
10. jag kom inte på något mer :O haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0