Veckan!

jag vet att jag har blivit så jävla dålig på at uppdatera men jag ska försöka okej :D
Måndag: jag mamma och min syster åkte till a6 och åt på soya sen köpte vi skor och kläder. Det va riktigt mysigt!
tisdag: så va jag med adam. Vi gick vid vättern och chillade lite sen gick vi hem till mig och kollade på film sen kom samuel :)
onsdag: Då träffade jag ally, sofia och antonia. Det ända vi gjorde va att ligga i sängen och snacka massa skit haha :D
Torsdag: Så cyklade jag och sofia till vättern och grillade, det va fett mysigt. Vi lyssnade på musik, åt choklad, cola och bara älskade livet haha ne men sen hade vi inget att göra så vi åkte till east club men det va inte alls kul så vi följde med några vänner till en fest och det va väll helt okej ändå :) träffade lite vänner och andra så klart :D kom nog hem vid 2 skulle ja tro :)
juste vi cyklade till en äffer med massa smycken som man får göra själv så fick med mig lite saker där i från också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0