Vad jag har gjort i veckan

förlåt vet att jag har varit dåligt på att blogga men ska försöka bättra mig!
Måndag: så va ja på ett möte klockan 14.30 med emelie också sen så åkte vi och jobbade fast jag jobbade bara i en timme. Sen sa ja upp mig eller jag har tagit en paus i 3 veckor så for vi se hur jag gör sen.
Tisdag: Så va jag bara hos samuel och tog hand om han lite:) min lilla sjukling
Onsdag: så gick ja aldrig till skolan orkade bara inte :P så ja sov till klockan 3 sen vid 5 åkte ja, mamma och lida till min bror johan och va där hela kvällen. juste jag solade hos han med :P för han har ju ett eget solarium.
och i dag vet ja inte vad ja ska hitta på, har ju dans klockan halv 7 så vi få väll se :)
i morgon är det i alla fall club nordic :D taaaagga

Kommentarer
Postat av: hannes

hur fick du ditt jobb gumman?

2011-04-20 @ 17:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0