Tips om olika mascaror :D


Min Favorit! Det delar på alla mina ögonfransar och får dom att se längre ut :)
Den är väldigt bra, man får inga klumpar av den!
Den är både bra och dåligt för mig :P den ger väldigt långa ögonfransar men det är inte så mycket i dom så dom tar slut rätt fort..
Detta är också en av mina favoriter den delar på ögonfransarna och ger väldigt bra volume.
Man får bara massa klumpar på ögonfransarna av den.
Den är bra i början men efter en stund så blir själva borsten förstörd dom börjar sitta i hopp med varandra och då blir inte ögonfransarna alls bra!
Extremt dålig borste. Ger ingen volume eller förlängnign eller något!
Den sätter bara ihop ögonfranrarna!
'
Den sätter i hop ögonfransarna men den ger ändå lite förlängning.
Den ger ingenting. Den är glabbig och ger ingen volume!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0