Tjejsnack

varit ute med fia i 2 timmer typ haha , sjuk härligt! Det vi typ snackade om va kärlek och killar som vi ALLTID gör! vi skulle nog kunna sitta och snacka om det i år och dar ! Det va typ det ända vi snackade om killar och kärlek haha och fråga inte hur man kan snacka så mycket om det , för det vet jag inte ens själv men vi lyckas i alla fall!
Vi sa det att det bästa en kille kan säga är du är vacker , inte sexig eller het . Visst man bli glad av att någon kallar dig söt osv men vacker det slår allt. Kanske ett litet tips till er killar ;)
Håller ni inte med tjejer ? ;)

Men nu ska jag fortsätta att kolla på Kungarna av tylösand



jag som ligger ner där ;) hahah

Kommentarer
Postat av: David

Om ni tjejer inte visste det så är det olika klasser av attraktion.

Här har ni storleks ordning:

Fin(Beroende på sammanhanget)

Söt

Snygg



Vacker är nästan sin egna kategori. Och ja, det är nog det "starkaste" man kan säga när det gäller detta. Men det är något man byter till vid olika känselnivåer. Detta är i alla fall vad jag tycker.



Sexig och het är definitivt sina egna kategorier för att har mer med klädsel och göra skulle jag säga.



Fin är någon som kan betyda mycket om man är på en Dejt eller ska ut och så.



Detta är mina åsikter om utseendeklassifikationer.

2010-09-23 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0