Ska ner till .....

Sofia i mitt blötta hår :D härligt ! Vi ska kolla på skräck film och ha det super mysigt så det så ;) hahaha , ne men hoppas ni ha en skön söndag !

Är så jävla trött på att folk inte kan acceptera hur folk ser ut och hur dom är som person eller vilken stil man har! Folk blir slagna för att dom ser ut på ett visst sätt , det är så jävla sjuk!
'
Jag tycker att man ska accepter hur man ser ut och hur man är man ska aldrig ändra på sig för någon kille eller tjej , det är bara fel ! Om dom inte gillar dig för den du är så är dom inget att ha!
förr va jag en väldigt svag person ! jag tog åt mig av när folk kallade mig vissa saker och sa hur jävla ful jag var osv osv ! men i dag skiter jag fullständigt i det ! det är sån här jag är och det är så här jag ser ut , jag har vänner och dom älskar mig för den jag är och ingen annan.
Du får kalla mig vad fan du vill ! men jag bry mig inte ! kalla mig hora , kalla mig ful , kalla mig äcklig , Det finns inte i min värd att ta åt mig när någon kallar mig hora ex ! för jag vet att jag inte är det så varför lägga ner tid på det?
accepter mig för den jag är eller bara gå här ifrån !

Kommentarer
Postat av: natalie åström

shuuuuuuu, KOLLA VEM SOM VANN, VAR DET DU? VEM VET , WELL NOT YOU IF YOU NOT KOLLAR :D

2010-09-26 @ 21:06:01
URL: http://natallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0