i går ..

hann jag inte blogga :/  så får berätta i dag vad som hände :) ,

slutade kvart över 1 i går och då kom mamma och jonas och hämtade mig så åkte vi till a6 och shoppade och åt lite mat :D Sen när jag kom hem fick jag lite bråttom så fick fixa mig väldigt fort :D sen åkte jag elina johanna antonia och ally till en fest så va vi där en stund med det va inte alls kul så vi gick däri från men alla ville hem utan jag så jag åkte till en annan fest helt själv hahaha , kommer inte ihåg vart det va någon stans kom i alla fall fram ditt jag skulle :D så det va ju tur det! haha åkte hem klockan kvart över 2 sen när jag kom hem däckade jag i sängen, haha
kvällens betyg får en 6-7 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0