Huset <3

i går blev det en vääääldigt lång kväll kan man ju säga :D Först va jag på en förfest på ekhagen , min kompis fyllde 18 år så va dör en stund sen åkte jag ally och jossan till nössjö och fesade och då kommer ni säkert undra va fan åker ni ditt för , men tyvärr kan jag inte svara på det haha, det va väll mer en kul grej ? :D har ju aldrig varit där ute så va fan :) , sen körde dom oss till stan så fixade dom in oss på huset häärligt kan man ju säga :D så vi blev vip brudarna där inne hehe , sen åkte ally och jossan hem och då åkte jag till ekhagen och festade igen :D kom hem halv 6 va ju så där pigg när jag kom hem :D
har tyvärr inga bilder från i går :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0