Världens bästa inlägg

"Åh, nu vill jag ha sex"



Hallo i lingonskogen, mitt namn är Emelie Eivor Bergström! Jag är en väldigt seriös, lugn och tyst människa. Varje dag klockan 6 går jag ut och springer en runda, efter det åker jag till gymmet och tränar arslet av mig. Inte för att skryta, men jag är rätt biffig, skulle lätt kunna slå ner vem jag vill. Men det brukar jag inte prata om så ofta, vill inte skrämma folk. Jag har en kompis som heter Annelie Christina Gudrun Nygren, hon är rätt snygg men väldigt klen, tyvär. Så henne kan jag inte fightas med, det är väldigt synd. Men nu ska jag gå och slå ner Annelie, för det sa jag aldrig att jag inte kunde, det är ju inte fel att slåss? Hejdå

http://emelibergstrom.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0