Söndag då :(

I dag är den en sån dag där jag och emelie köper var sin Coca Cola och en marabo choklad och sitter och dö framför tv och datan haha , det är fan livet :D

I går så festade jag och Emelie i Barnarp med Samuel och Emil och massa andra människor. Det va väll helt okej kväll förutom sen i slutet. Men det är inget jag tänker nämna i bloggen. Men sen följde jag med Samuel och Emil hem till Erik (Samuels kusin) och hade en efterfest med några men det blev inte så mycket till det för det va ju bara 2 brudar som va upptagna hahaha och det va väll inte dom andra killarna glada över sen va alla rätt fulla me :D haha men sen följde jag med Samuel hem och sov där. Sjukt mysigt. Sen åkte jag hem på morgonen :(
Saknar dig redan Samuel:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0