Underbart!

Idag händer det igen! Vecka efter vecka, onsdag efter onsdag men ändå blir man lika peppad varje gång man vet att snart är det dags! Kungarna av Tylösand! :D

Det finns ju inget program som slår det både Idol och Paradise Hotel kan ju slänga sig i väggen om man jämför med Kungarna. Alla personerna är ju så jävla speciella, Nemo som knullar allt som rör sig, Jockiboi som har nån jävla fetish för att visa sin piercade kuk, Maskinen som hade så hårt sex med sin tjej att det lät som hon blev slagen och Erica som man bara stör sig på för att hon jämt är så jävla torr och sur. :)

Ikväll får jag sällskap  i mitt tv tittande av väldigt söt och härlig tjej som kanske inte brinner riktigt lika mycket för Kungarna men jag tycker om henne ändå, så det lär bli riktigt najs. För er som inte fattar pratar jag om ägaren till den här trevliga bloggen, som dock uppdateras för sällan ;)


Ha det fint och missa inte Kungarna av Tylösand

/Samuel Lopez Rengstig

Kommentarer
Postat av: David

HAH! Tyckte väl att det var för bra skrivet! Fattar inte hur ni kan titta på sådant, bara skit alltihop. Men ha så fett trevligt!

2010-10-13 @ 17:05:11
Postat av: EMELIE

Men, fy va söt han är den där Lopez. :)

2010-10-13 @ 19:35:23
URL: http://emelibergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0