Skriver av mig lite om vårat bråk

Känner att jag måste skriva av mig lite!
Du och jag har bråkat ett tag nu! Efter den kvällen du kallade mig hora och slyna, men saken är den att jag skiter i vad folk kalla mig ni får liksom kalla mig va fan ni vill jag vet ju ändå vad jag gör och vad jag är! Men att du sa det sårade mig sjukt mycket ! Du fick mig att gråta du fick mig att bli svag! Visst du va full men man kan fan inte skylla på det. Jag vet själv också att jag sårade dig efter det jag sa i går och jag ska inte säga att jag va full för visst det va jag men jag kan fortfarande inte skylla på det heller hur , jag får stå för vad jag sa , men saken är att jag inte tänkte på vad jag sa till dig det gjorde jag inte , för jag va så jävla sårad jag va så arg och jag ville ge igen lite det va darför jag sa som jag sa. Och jag har bett om ursäkt om det och att det va jävligt omoget av mig att säga något sånt det va det, men då säger du att det är försent att be om ursäkt. För mig så känner jag att det aldrig är försent att be om ursäkt. Och saken är du vet ju själv att hon inte är det och det vet jag med men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för vad jag sa. Men det känns ju som det bara är jag som ska be om ursäkt för att för du har inte bett om ursäkt om något det ända du gör det är att klaga på mig. Kan du inte bara acceptera mig för den jag är , och bara för jag festar och så , är jag en äcklig jävla fjortis? ne jag orkar inte
Men jag kommer sakna dig jonte babbaro hoppas du får ett bra och lyckligt liv.
Hoppas även att du kommer komma tillbaka och vill bli min vän , inte för att jag tro det men man kan ju alltid ha drömmar?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt pinsamt av dig,

2010-10-09 @ 23:29:49
Postat av: Anonym

riktigt pinsamt av dig vill jag säga.

2010-10-09 @ 23:32:42
Postat av: Nemman

jonte är min bästa vän :D

2010-10-10 @ 00:35:03
Postat av: Anonym

Om du står för vad du säger ska du inte be om ursäkt Annelie.+ Han är ju ful som stryk, får lust att ge han en näve rätt i hans nylle... Aja. Be inte om ursäkt, och eftersom han inte godtog ursäkten kan du bara ta tillbaka den ;)

2010-10-10 @ 14:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0