sitter och läser bloggar !

Jag kan i bland tycka att det är fel att sitta och skriva allt som händer i livet allt dåligt osv visst att man skriver vad man gör på dagarna osv men kan känna att inte alla behöver veta i detalj vad som händer.
Jag kan förstå tjejer som mår dåligt och att dom vill skriva av sig jag är exakt lika dan! Men jag känner inte att jag kan skriva det i bloggen Visst det är sjuk många som vet varför jag mår dåligt då och då och jag kan säga varför jag mår dåligt men det är inte så att jag har lust att berätta hela mitt livs historia för hela värden!
visst alla mår ju dåligt då och då men känner liksom alla behöver ju inte veta , visst att man kanske säger jag mår dåligt för min mamma är sjuk men sen behöver ju dom inte veta vad hon har och ena efter det andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0