Helt sjukt ..

i går vad jag och festade i habo med sofia jossan och antonia . Det va väll helt okej , bara en jävla konstig blandning på festen haha och sjukt mycket folk. Sen hände det massa jävla skit och bara änu mer skit! Sen kom adam och hämtade oss och så körde vi ut till nössjö för att hämta ally för det hade hänt lite saker.
Men ska säga en sak man gör fan inte så , Det är helt fel!
Men i alla fall när adam skulle köra hem mig och ally så kom det massa jävla rådjur hahahaha och vi bara skrek fyfan vi va så nära att köra på ett rådjur helt sjuk :O Sen kom det en jävla grävling över gatan hahahaha jag bor på ett jävla zoo för helvete hahaha men jävla vas vi skrek i bildn :O hhahaha typ det roligast på hela kvällen! mitt hjärta hoppade förfan nästan ut :O hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0