Godmorgon!

Just nu har jag en sjukt söt tjej i min säng, Annelie heter hon. Annelie skulle vilja gå ut och ta en cigg men eftersom hon bara har en kvar sparar hon den liiiite till :)

Igår var rikigt najs.
När jag hade kommit hem från min träning och duschat så skulle jag gå ut  för att möta Annelie men eftersom hon typ sprang hem till mig hann jag bara komma utanför dörren innan jag såg henne. Sen så kollade vi på Kungarn av Tylösand, sjukt bra som vanligt! Surt att det är en vecka kvar tills nästa bara :( Jag har även sett Sex And The City för första gången i mitt liv.Rätt stolt att jag har lyckats undvika den fram tills nu, även fast jag kanske inte kollade jätte mycket, men men :)

Nu ska vi nog göra frukost om vi orkar gå upp ur sängen :) Fast Annelie har visst somnat igen <3 :)
Puss!

/Samuel Lopez Rengstig


Kommentarer
Postat av: Ally

oh va gulliiiiigt

2010-10-14 @ 13:11:52
URL: http://allybus.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det något mellan er? jag som så gärna ville ha dig i min säng på morgonen ist....

2010-10-14 @ 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0