Skola i morgon

Är as glad för att jag ska till min skola i morgon orkar inte barnen längre hahaha , fast får lida med dom nästa vecka också :( Men skola i morgon då taaaaagga hahaha :D
Jag vet det låter kanske konstigt att jag som typ hatar skolan vill till skolan men efter att ha praktik i 2 hela veckor och sen efter lovet vara där måndag till onsdag så blir man rätt trött på allt spring och alla långa och tidiga dagar och alla barn och hänger och klänger och skriker så kan det vara skönt att komma tillbaka till sin efterblivna klass och min älskade lärare haha och det goaste är att sitta vid datan HEEEEEEEEELA Skoldagarna det kan inte bli bättre nu :D haha men nu ska jag sova så sov så gott alla söta läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0