Fy fan så jävla sur .....

Asså min dag är fan inte på topp. för det första sov jag typ ingenting i natt och tvingade mig själv till praktiken som jag verkligen inte ville det är jag dock stolt över mig själv. Sen alla jävla jobbiga ungar helt seriöst i bland önskar jag att jag inte va så jävla bäst på allt för alla ungar springer efter än hela tiden på grund av det. Sen när man kommer hem så ska man vara hund vakt ååh vad roligt sen har man inga cigg heller och detta jävla äckliga väder som man har fått stå ute i hela jävla äckliga dagen och sen när man kommer hem och vill sätta sig vid datan så funkar inte internet så måste man krångla med det ne fyfan detta är fan inte min dag och i morgon jobbar jag till klockan 7 fan va roligt helt seriöst vad fan kommer sedan ? Har i alla fall sjungt hur jag hatar denna dagen hahah
fast snart ska man till dansen det är fan något som är roligt i alla fall ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0