tänker lite ....

sitter just nu sitter jag på balkongen och kollar ut över vätten där solen lyser på och funderar på allt !
Jag vet verkligen ingenting just nu !! vet inte vad jag vill , vet inte vart jag ska ta vägen , det ända jag vet är att du får mig le , och det ända jag vill är att åka bort , långt långt bort och komma tillbaka i en ny start .. känna den styrkan man hade förr i livet där man inte behövde tänkta på livet , vad som ska hända med mig , inte behöva tänka på kärleken , då när livet bara lekte och man blev glad för det minsa lilla , när man fick en 20 och kände att man va rik , man hade inga problem ! och dagarna gick och gick och nu känns det som en dag är ett år! och alla tårar man har runnit ner från kinden för killar , för skolan , för livet och innan föll det kanske 2 tårar för att man ramlade men nu är det helt anolunda ! man kan önska ibland att man hade ett annat liv , men hur än jävla jobbigt mitt liv kan va i bland så ångrar jag inte detta liv för jag har dom underbaraste personerna vid min sida !! Men om jag inte hade haft dom skulle jag nog inte finnas i dag så jag är mycket tacksam för att ni finns ! och ni vet vilka ni är ! för jag säger ett antal gånger till er att jag älskar er och jag skulle aldrig säga det till vem som helst för älska är ett stort ord ! Men jag önskar att jag gjorde saker och ting anolunda .. Men det är som det är i dag och det är något jag kommer få leva med resten av mitt liv , gjort är gjort , du kommer inte bli frisk och det kommer jag få leva med tills du dör som jag aldrig hoppas kommer hända , men det är väll såhär livet fungerar ?! man ska va lycklig , man ska väll må dåligt osv .. Men det känns så jävla orättvist att juste mig men så tänker väll alla som har problem ?!

Kommentarer
Postat av: idus

Jag älskar min annelie pannelie nygren. Du är en underbar vän. En av mina bästavänner,du betyder sjukt mycket för mig ska du veta! Jagskulle inte klara mig utan dig. Du får mig att le, du får mig att mår bra, likaså hoppas jag att jag får dig att le ibland. Jag är lycklig med dig. Hihi.

Bästavän! ♥

2010-06-01 @ 19:10:35
URL: http://idajoensson.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

skit trevlig blogg :D komme rfölja den! :D

2010-06-01 @ 21:22:05
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0