helgen har varit toppen :D

hallå förlåt att jag inte har bloggat på väldigt länge :( , men har inte haft lust ..
i veckan har jag shoppat lite saker:) lite små prylar hehe, sen har jag inte gjort så mycket har liksom varit sjuk osv .
Men denna helg har varit kanon :) , har varit fest hos adam fredag och lördag ..
Lördagen va sjuk hahaha , hände så jävla roliga saker nu när man tänker efter .. :P  jag och fia sov över hos adam med massa andra men vi sov inte så mycket typ , så va vaken hela natten sen på morgonen städade jag och adam hela huset , Sen gick jag och fia hem till fia och solade lite , sen så gick jag hem och träffade ida och vi va ute och gick en stund och nu sitter jag här :P haha , men helgen va toppen eller vad säger ni brudar ?;) hahahaha

Kommentarer
Postat av: sofia

du får fan skriva att du tagit endel bilder från mig/min blogg om du ska ha dom! SÅNNA JAG TAGIT MED MIN MOBIl, I'M THE MASTER FOTOGRAF! =D

2010-05-04 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0