!

hejhej sötnosar ! nu har jag ätit och så , skolan va väll lite som alla andra skoldagar skulle jag tro :D haha , måste baa skriva om det för det är fett lamt hahaha , när jag och ida sitter vid data salen så självklart jobbar vi inte :O haha vi sitter vid bloggen , bdb , fb , osv ... och sen så kom robin , viktor och natanael och självkart börjar viktor och natanael spamma min och idas facebook , haha fattar inte hru dom orkar !!
dom gjorde så mot ida i går och så fortsatte dom i dag hahaha , vilket liv ! <3








tar dagen lite snabbt !
igår va jag me ida , förstefter skolan så följde emelie och ida med mig hem och så åkte vi och köpte cigg sen åkte emelie hem och då åkte jag och ida och solade :D , sen gick vi och åt pizza sen åkte vi till a6 och kollade lite , fett mycigt och fett rolig dag ! har alltid lika rolig med ida <3 ÄLSAKR DIG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0