städar rummet

hejhej , förlåt för min dåliga upptatering , men har inte pallat och så !

Torsdags va jag med emelie B , träffade oliver , john och david dom lanade så vi gjorde inte så mycket sen  , sov jag hos henne eftersom vi va lediga i fredags. sen i går så skulle vi festa men det blev inte så ,så jag ida bella och emelie åkte till mc och åt lite mat haha , sen så åkte ida och bella hem så tog jag och emelie hem 2 goa pojkar hahaha , typ lamade som fan emelie sov och vi kollade på fett tråkiga filmertyp hahaha , men ah sen fick dom gå hem för deras bussar hade slutat åka , hahaha . och emelie sov hos hos mig :D fett mysigt:D


det är vad som typ har händ för oss :D men ah hade varit fett kul !!!!



Men nu håller jag på att städa mitt rum så vi hörs sen när jag ahr duschat och så :D pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0