Lördagen och söndagen ! <3

Lördagen va fett kul dock va det lite mycket problem det de flästa föste sig under kvällen!! Men det va lite surt atti kom ditt så sent till festen ! Men det va chill för vi visste att vi skulle komma in eftersom vi kände han som hade festen ! sen så va vi där ett tag sne åkte alla till mc typ ahhaha , dock kommer jag inte ihåg allt från festen , men skriver det jag kommer ihåg ! :) sen skulle jag sova hos ida för jag inte kunde typ gå själv hem när jag va som jag va ! men sen blev det att vi inte hos hos ida utan att vi sov hos han som hade festen haha , det va jag ida albin jacob och marcus haha , så när vi kom tillbaka dit så hade taket ramlat ner från "palkongen" helt sjukt fan va vi garvade åt det hahah :D , sen så kollade vi på film , sen gick vi ut på en promenad mitt i natten HAHA , sen klockan 8 sov typ alla utan jag och ida men vi somnade sen och sov bara 3 timmar  , men det va fett kul , sen när alla vaknade så gick albin hem och jag ida jacob och marcus skulle till bussen , jag och ida skulle hm och dom skulle äta pizza haha , men när vi gick till bussen så missade vi den så vi gick tillbaka , dom orkade inte åka ner till pizzserian så dom köpta tacost haha , sen gick jag och ida tillbussen igen , och tro det eller ej vi missade den igen ahhahah men vi orkadeinte gå tillbaka så vi väntade en timme hahahaha , sen när jag kom hem duschade jag lite och så sen gick jag hem till adam , snackade vi lite , spelade lite haha , bråkade lite hahaha typ som vanligt ;) , sen så gjorde jag itne så mycket ,

här kommer lite bilder :)



bilderna är tagna av sofia http://seau.blogg.se/

tog lite bilder från yonnas blogg :D me :D http://yonnathiibom.blogg.se/

det handlar om att bjuda på sig själv  :D:D:D haha
mumms ! <3


härliga bilde rhaha :D <3


HAHAHAHAHAH tänk om någon hade varit där under :O

när dom skulla laga mat :D haha




tack för en trevlig kväll! <3


Kommentarer
Postat av: sofia

dom tre bilderna är tagna av mig :( borde du fan skriva! du kan inte ba copy sådär :(

2010-03-01 @ 21:28:30
URL: http://seau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0