R.I.P Chalie 2010 - 03 - 16 vila i frid nu

Chalie är min underbara hund !!.
han har jag levt med så länge jag miss det ,
skaffade han när jag av 4 år gammal !
han är den underbaraste hunden !!
kommer ihåg när han va liten så tuggade han sönder min älsklings gosedjur !
och då va jag så arg och ledsen så jag tog min systers älsklingsdjur och gav den till chalie för det va inte rättvisst att han bara skulle ta min hahaha ,
När han åt upp hela min choklad ask som jag hade längtat hela kvällen på att få äta den , haha
har så underbara minnen med dig chalie !! <3

Vila i frid nu Chalie , du kommer ha det bättre där uppe !!<3


Kommentarer
Postat av: ally

rip <3

2010-03-16 @ 17:14:37
Postat av: nathalie

har också minnen med den plutten :)

när ja skällde ut honom, haha han ba låg där så jag gosade med honom istället (a)

rest in peace lovelydog <3

2010-03-16 @ 19:11:38
URL: http://nathaliiegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0