Lördagen .

förlåt för min dåliga uppdatering , men ska berätta om min helg då ..


Lördag ;
så fixade jag och ida oss hos mig sen åkte vi till tenhult för det va fest där .
Dom som va där va ; williamB , simon , max , williamL , oliver, oliwer , olivers kompis ? , becka hon som bode där , 2 av hennes kompisar , 3 random , gottin , oskar , joel , viktor , linus , frida , fridas kompis det dom jag kommer ihåg hahaha :D ,
kvällen va fan as rolig dock så va det saker som hände som inte va så bra eller vad säger du ida ;)? HAHA , ne men kvällen va lyckad ! och allt kan hända på fyllan ;) haha ,
Sen sov typ alla över eller det va jag , oliver , gottin , viktro , joel , william B , simon , max , frida , becka och hennes kompis , kanske ahr glömt någon :O , men iallfall va det fett kul ,
fast jävla va trött ja va för vi gick och la oss klockan 4-5 och vaknade klcokan 7 , så jag och oliver låg och kollade på tv , och så kommer gottin william joel viktor simon och max och alla har varsitt glass och så häller dom allt vatten på oss haha fyfan , va jag haaatar dom hahaha ne men det va kul men ah shit sen så träffade jag emelie en stund sen åkte vi alla hem :P , asså det hända massa saker men orkar inte skriva mer nu :P , så nu får ni ha det så bra så hörs vi sen ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, annelie, allt kan hända på fyllan ;)

2010-03-16 @ 21:29:19
URL: http://idajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0