hemma nu från ulricehamn :D

åkt skidor hela dagen . väldigt väldigt väldigt roligt ! sista gången vi fick åka skidor med skolan och denna gången va det roligaste också !! ska berätta lite om min och idas fail !! ahhah
åkte i liften som vanligt så åkter simon och jocke framföra oss och dom typ failade totalt haha så jocke trilade av och simon släpades upp för halva backen och jag och ida åkte där nere och skrev på han att han inte skulle släppa sen så åkte hans skida av och ida försöker få tag i den med sin skida HAHAHAH och då åker hennes skidor åt alla håll , så ena hamnade på min och vi ramlade och ida åkte in i en killa som va vid henne hahah så han nästan ramlade simon ramlade också och gled ner för nästan hela backen och gotting åkte bakom mig och ida och simon åkte in i han så han ramlade me HAHAH , sen kom bekir ner för backen och hade också ramlar HAHAHAH asså sån jävla fail !!! HAHAHAHAHAHAH !! men asså det va fan dagens asg !!!!

sen ramlade jag bara en gång i backen , så det va inte så farligt haha :D
men det va så jävla roligt!!! tack alla som gjorde dagen toppen :D <3

här kommer massa bilder :D <3 bara för jag älskar dom hahah och jag bjuder fan på alla :D ,





HAAHHAHA man blir så glad :D

jonis hade precis ramlat i backen och fått snö över hela ansiktet ;) haha



känner mig så sexig på alla bilder :D , men va fan ! <3 vi älskar oseriösa bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0