har haft ett annat liv än att blogga tyvär..

berättar allt lite snabbt :D haha


Lördagen, söndag och Måndag ; 
Först så kom brudarna till mig klockan 4 så åt vi lite mat och så , sen kom anton och hans vänner och emelie och ida , så förfestade vi lite och så , as roligt va det sen så åkte vi till linus som hade en fest men det va inte så rolig haha så jag och emelie och ida gick till mc haha sen träffade vi hennes bror och så åkte vi hem till emelie och så sov alla vi där sen på morgonen så kollade vi på film och så sen åkte ida hem och jag och emelie lekte lite med kameran haha , tog lite coola bilder :D , sen åkte vi hem till mig och så sov hon här sen så gick vi till skolan :D


en fett mysig helg ! <3
här kommer blir bilder på saker jag har köpt och fått på min fördelsedag hehe :D <3

Lite av det jag fick <3

lite av sakerna jag fick :) , har inte haft tid att tagit kort på allt:P haha ,

saker jag har köpt i dag och i går ;)

 

tack för allt ! <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt kjolen :p

2010-03-23 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0