Emelie Bergström

Tjosantrosan. Annelie ville att jag skulle gästblogga, så nu gör jag det. Vi har luggit hela dagen och kollat på film, nästan! Twilight och new moon. Kanoners! Nu vill man inget annat än att se 3an. Skulle inte sitta fel att ha den här på datorn, just nu! Janej.. Vad har jag att säga? Jo, vi ska snart till tenhult, äta lite mat först, tacos. Yes, sen tenhult då. Just nu sitter jag med tankarna på Annelies familj, hennes underbara föreldrar, jag skulle dö för att få likadana. Och Annelies bror... En sak till, jag har i stort sätt flyttat hit, eller jag ska, jag jobbar på det! Annelie varken får, kan eller vill säga nej. Men nu ska jag stressa fröken Annelie lite.
HA DET BRA SÅ LÄNGE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0