sommarlov

sommaren har gått så himla fort:(
och jag har helt glömt att blogga och jag har verkligen inte haft tid till det :( Men ska försöka ändra på det ! Men som sagt kommer bli lite segt nu i början .
Idag jag har shoppas loss kan man säga har jag gjort det 2 dagar nu så nu är typ pengarna borta !! :( lite lip på det .. Men i dag åkte jag och ida in till stan och shoppade sen gick vi och fikade med brudarna mycket mysigt , sen åkte jag ally fia och ida och lite senare bella hem till mig och kollade film mycket mysigt :)
i mon så hoppas vi brudar på fest ! <3 men vi får se hur det blir .. Nu ska jag sätta mig och läsa :D hehe , kommer inte orka ta kort på alla saker jag har köpt i dag haha :D
14 år till salu
Den är as bra , fast har dock inte läst så mycket men än så länge är den det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0