Gratis bio ! <3

haaaallå eller , i dag så pallade jag inte skolan hade hont i halsen och massa jävla skit , tro jag börjar bli sjuk :'( , men iallfall så åkte jag och natta och fixade cigg och fixiade bio skit , alla 9 fick ju en grattis biobiljet , när vi va där va vi typ först haha , va där en halv timme innan dom öppnade hahah men jävla va mycket folk det va där :O , haha shit .. När dom öppnade alla ba löpte in haha typ knuffades och massa jävla skit och jag gjorde värsta bellen (stavas?) HAHAHAHAHHA garvade sönder fett kul va det , men iallfall fick ut billjeter iallfall , få det bli bio på onsdag , najsnajs helt gratis med! , och nu ska jag och ida dra och sola lite vi hörs puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0