förlåt för den dåliga upptateringen !

Fredag ; gick hem efter halva skoldagen! sen blev jag sminkad av caroline , min brors tjej/kompis ? ja vad man nu vill kalla det ;) haha , blev as bra , lite anolunda men coolt som fan ! hon är as bra på att sminka folk !! http://ccak.blogg.se/ hennes blogg , kolla gärna in ! , sen blev det dansen , det ve ett tagsen men det va fett kul haha , sen så fikade jag och elin lite , alltid lika trevligt med elin :D , sen så träffade jag jossan och fia , så åkte vi till en fest , eller fest och fest , B fest haha , det va vi tjejer sen massa killer , haha ajja sen blev det väll hem ..


hann inte ta några fina kort på sminket hade lite brottom till dansen men carro tog lite bilder som hon nog kommer lägga upp på sin blogg snart hehe ,


Lördag ; planerna va att vi brudar skulle fest ... kvällen började med att anotina och fia kom till mig sen kom ally , elina .. hade fett kul vi typ dansade och ah allt haha , fett kul !! vi skulle iallfall på en fest , vi väntade bara på ett sms från en person , och han sa att det va bara killar där och då kände vi ba neee , det orkar man inte haha , så vi stack aldrig ditt , så vi va typ hos mig hela tiden för att jag va själv hemma hehe , men ah sen drog alla så ah en änu vanlig lördagkväll , ingen fest :(

Söndag ; idag så kom oliwer till mig , kollade på film sen ringde vi jonis och frågade om han hade lust att komma förbi och det hade han haha , så satt vi tre och kollade på massa filmer fett chill , dom drog nyss hem , och nu har jag lusta att kolla på en emo film och lipa lite haha , har fett ont i magen :( ,



Skulle orka allt med dig ..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad kul att du blev nöjd! :)

2010-01-26 @ 01:39:45
URL: http://ccak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0