fick bio biljetter grattis :O haha

hejhej , i går va jag & fikade med elin as mysigt ! sen när vi väntade på bussen till huskvarna för vi skulle träffa julia ! så kom det fran 2 random kille haha , asså vi hade aldrig träffat dom eller nåt .. men så kom dom fram & frågade om vi ville gå på bio , & vi visste inte vad vi skulle säga hahah , asså det va liksom bara sådär , men dom sa det att domhade köpt bio biljet & deras sista tåg gick precis då typ & så dom inte hann med att gå på bio då så vi fick redas biljeter , & vi skulle kolla tyå om det gick och så , så sa han att man va tvungen att ta medsig sitt bankkort typ elelr nåt , så det söt lite men ´deras msn stod på pappret så vi addade doms en ahha :D as snälla killar !! <3 taaaaaack så mycket :) !


i dag ska jag träffa jossanså ska vi åka ner till stan & kolla lite sen får vi väll se vad som händer , men nu måste jag fixa klart mig för bussen går halv så vi hörs sen puss ! <3


Kommentarer
Postat av: hähä ;D

haha inga problem :P men surt att det inte gick o gå du ;P

2010-01-04 @ 23:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0