dissar & hissar ..

tänkte skriva om vad jag hissa & dissar när jag ändå inte har något att göra ..

Vintern
vad gör man på vintern ? ingenting ! man måste ha massa kläder på sig för att inte frysa och att köpa jacka och bra skor , mössa osv när inte det billigaste direkt , och så kan man inte ha sina snygga klackskor !  och man är bara depprimerad ! på sommranarna om man inte ha något att göra går men ner till vättern och så är det massa folk där hur trevligt som helst , men nu på vintern ka man inte dirket gå ner ditt och hitta några roliga personer , för alla sitter typ hemma på vintern haha :D ,

Skolan
skolan gör bara dagarna värre för mig haha , alla jävla prov , asså vem fan bry sig om andra världskriget ? ååh vad arg jag bli !! kommer bli så jävla skönt att aldrig mer behöva gå på rosenlundsskolan ! aldrig aldrig aldrig mer !!





club nordic
ska vara i jönköping i mars asså fatta va kul eller , inte va som alla andra fjortisa som kommer komma , utan att komma dit för att shuffla sönder och träffa nytt folk typ , fast mest shuffla asså taggggggggga ! och gå med brudarna blir ju bara bättre !!

sommaren
alla säger varje gång ba denna sommaren kommer bli den bästa ! men jag tro faktist att denna sommaren kommer bli toppen för jag ska va med brudarna typ varje dag haha , jag va inte så bra vänn med dom förra sommaren vi blev typ vänner i slutet av sommaren och dom festade inte lika mycket då som nu och så ahaha . sen ska vi göra en road tripp me om vi har pengar så klart .


jag behvöver dig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0