SVAAAAAAAREN :D

1 . vad använder du för smink :) ?
jag använder olika ,


1. båda är mineral puder , använder båda om ,
2. serum som förlänger & gör så det växer fler .
3. Doublb Extension, den vita förlänger ögonfransarna
4. The colo ssal . vanlite smart mascara as bra'


2. är du oskuld?
ja det är jag


3. favoritsmink?
oj , ja du det är svårt hah , men gillar mycket gliter , så oftast när vi ska på fest blir det gliter som ögonskugga sen älskar jag mycket mascara , asså det är smårt ..


4. hur länge har du dansat?
jag har dansar i snart 10 år !


5. Vad är din favoritfärg? :)
oh ja du , det är väll rosa haha , ne men älskar mycket färger men bli glad av det :P haha , men har väll ingen älsklings färg så.


6. vad är dina favoritkläder?
oj , en av dom svåra frågorna! , men jag älskar mjukis & leggins för det är väldigt bekvämt men älskar även jeans för det är snygg & vissa så får man ju snyggare röv hahah :D , sen linne typ & någon tjock mysig tröja , älskar väll alla kläder i stor viss haha :D , mys kläder , fest kläder , vardags kläder , har väll ingen direkt älskling plagg så :P <3


7. när blir nästa gång? hahah l33t
haha ja du ;) , det får vi väll se ..


8. Är du alergisk mot damm? :o
hahaha nej :D


9. Gillar du hamburgare? :)
gör jag väll till en viss del ;)


10. Har du någonsin rostat en grillad korv? :)
HAHAHA nej ? har du ?;)


11. Erkänn du inte kommer svara på dom här? :O
jo det är klart jag gör :D

12. Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille?
ahhaha nej , dom får acceptera mig för den jag är annars är det inget att ha ;)


13. Om du var ett verktyg, vad skulle du då vara?
hahahah , ja du :P , jag skulle nog va en motorsåg hahaha


14. Varför just det verktyget?
haha för den är cool :D hahaha

15. Vad har du som ingen annan har?
oj ja du , ingen anning , hur ska jag veta att dom inte har det ?;)


16. Berätta dina smeknamn du har, alla har minst ett (inget påhitt).
jag har seriöst aldrig haft ett smeknamn om man säger så , asså jag har alltid varit annelie :P


17. har du ett bra självförtroeende ?
asså jag vet inte vad jag ska säga :P , jag är oftast väldigt onörjd med mig själv , fast man har ju självklart dagar man känner att man har lyckats och dagar man känner att man inte lyckas så bra med sitt smink , hår , osv ...


varför började du blogga?
oj ja du , kommer jag typ inte ihåg men min syster började blogg & lite så & jag läste kissies blogg & ville också bli känd va nog lite darför tro jag :P haha


har du fått en bra uppväxt?
ja då , kunde har varit värre ! , men man har väll haft sina problem ?

hur tror du din framtid ser ut? :)
vet inte riktigt , men man får väll hoppas på det bästa ? & försöka göra det bästa av situationen?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0