AHAHAH snö i hela ansiktet :D

haha juste fyfan det får jag inte glöma ! idrotten i dag va fan snyggastAHHAHAHA ,

vi skulle åka lång skidor vid vättern HAHAHAHAHA , först när vi bara åkte på raksträka så ramlade ida & hon åkte framför mig & så ramlade jag över henne HAHAHA  , sen efter en stund så ramlade natta & bekir åkte bakom & åkte in i henne & sen kom ida & åkte in i dom sen kom jag AHAHHAHAHAAHA , så jävla fint !! , jag ramlade typ 100 ggr! sen skulle vi upp för en bake asså jag kom aldrig upp för jag ramlade hela tiden HAHAHAH , men tillslut kom jag upp , sen så skulle vi åka ner med haha shit säger jag bara ! ida åkte först jag & natta vågade inte :O HAHAHA , men ida klarade & då tänkte vi om hon klarar det så klarar vi det HAHAHAH , jag började åka & kände att det gick ganska bra tills jag ramlade & doppade hela ansiktet i snön HAHAHHAHAHAHAHA , sen kom natta & gjorde samma sak HAHAHAHAH & vi ba låg där & skrattade med snö i hela håret & ansiktet HAHAHAHA , sen på vägen hem ramlade vi några gånger till HAHAH , det va fan dagens !!


Kommentarer
Postat av: Unknown

oj kommentera på fel inlägg vilken tabbe hur som helst så är han jävligt snygg!

2010-01-28 @ 17:32:15
Postat av: Jonis

Fyfan vad jag va grym på det assa :D

2010-01-28 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0