15 sanningar om AnnelieNygren ...

15 SANNINGAR OM MIG SJÄLV:


1.
jag har sjukt lätt för att bli svartsjuk!!!
2. jag faller alltide för fel killar !
3. jag är inte så blyg av mig .
4. jag vill ha en pojkvän
5. jag har inte haft ett seriöst förhållande i hela mitt liv!!
6. jag är nyfiken !
7. jag är sprallig
8. jag har börjat tröttna på att blogga :(
9. jag har börja äta väldigt dåligt .
10. jag är oskuld för dom som inte vet .
11. jag flippar på killar som skriver jag älskar dig när dom inte gör det & sötnos , snygging osv hela tiden .
12. jag älskar att festa !!!
13. jag & elina är bäst på att fattar varandra haha :D
14. jag blev sjukt depprimerad när dreamhack skulle va i gbg !!
15. jag är svårflörtad

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: Tack detsamma :)

2010-01-05 @ 18:52:24
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: hanna

ska dreamhack vara i göteborg i år ? ;o :(

2010-01-10 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0