14:38

hejhej alla läsare ! hade tänkt att skriva om nyår .. det kunde blivit bättre men med er tjejer bliev kvällen toppen som alltid <33


jag & jossan gick hem till fia för vi skulle fixa oss , sen när vi va klara så skulle vi ner till vättern för att hämta vårat vin hehe , sen åkte vi till festlägenheten & förfestade haha , asså det är nog det underbaraste stället någonsin !! haha . ah vi har iallfall massa bilder & video där ifrå som kommer sen när elina har laggt in dom på datan !, sen drog vi till tony & då så kom hans mamma haha såå lyckat ! så vi drog till råslätt vet inte varför man ah haha , juste vi gjorde något snällt , vi träffade en random tjej som  va as packad så vi ringde hennes föräldrar ! träffade nathaG på råslätt med :D har saknat henne .. ajja i bussen va det fan finast :D hahah satt & sjöng dansade som alltid & jag elina bellade i bussen HAHAHAHAH ! åkte till max men han körde ut alla haha , ingen anning varför :S men vi fick komma till andre men det va liksom vi 7 tjejer & 2 killar så nej , så vi åkte till tenhult hahaha , det va en fest där och det va itne så mycket folk men ändå väldigt chill men klockan 00.00 så skrek alla gott nytt år :D & raketer överalt as mysigt , & fick min nyårs kyss som jag ville hahaha :D sen typ dansade vi & hade fett kul !! asså kvällen va inte den bästa men det va såå jävla kul ändå för brudarna gör mina dagar & kvällar !!! älskar er !

Saknar IdaJönsson fett mycket ! <3

men det kommer bilder & video senare sen när jag får dom haha :D puss ha det bra ! <3


Kommentarer
Postat av: ida

jag saknar dig för mycket annelie nygren ! :( <3

2010-01-03 @ 00:55:30
Postat av: Anonym

jag saknar dig för mycket annelie nygren ! :( <3

2010-01-03 @ 00:55:56
Postat av: Anonym

saknat dig med :)

2010-01-03 @ 10:48:34
URL: http://nathaliiegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0