Freeeeeeeeedag = Party

skolan va fett chill i går , 8:erna hade en konser hahahaha , fett roligt ! <3 , sen kolande vi på film , sen hade vi engelska och sen hade vi film sen hade vi baara musik fett go dag !!! <33
sen åkte jag och ida till min dans ! sen dirket efter åkte vi till ida och åt pizza och sen fixade vi oss lite !

efter det så åkte vi till espla och våran buss till stensholm ovh den gick om typ en timme så vi gick in någonstans haha , typ någon parkering ! och så åkte vi kundvagn hahaha fett kul ! sen så gick vi tilkl bussen och så träffade vi en trevligt tant och några killar :D , och dom följde med oss till festen .. festen va väll helt okej men jag och ida hade iallfall fett kul ! typ va vi där ett bra tag sen skulle vi hem och då ville vi typ inte hem och massa jälva skit hahaha ,
men vi kom iallfalll hem :P , och ida sov hos mig sen mycket mysigt ..

 

orkar inte berätta allt ! men det va fett kul säger jag bara ,

dock har jag inge bilder ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0