rip min tröjja haha

dagen har väll varit helt okej :)
Praon va helt okej barnen va såå söta ville bara ta hem dom ahaha sen efter den åkte jag dirr till min dans sen så åkte jag till a6 träffade jossan och natta och oskar och axel? , najsnajs jag ,natta, jossa och oskar åkte hem till natta och så färgade vi hans hår as snyggt blev det :O , han blev varkligen snyggare i det helt klart ! sen åke jag och jossan till mc haha åt mat mums ! sen så åkte vi hem , typ chill dag ! <3
men i mon blir det annat ;) haha

har inte varit hemma så mycket darför jag inte har bloggat så mycket i dag! <3
men kommer inte blogga på mycket nu heller eftersom min bror ska låna min datan och skit -.- haha , men ah så vi får väll höras i mon :)

juste fan min tröja blev förstörd i dag me -.- haha natta kom i mot med sina händer så det blev färg på tröjan yes :D haha men skit samma fan ;) hah <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du vara så vig? hur stretchar du? hur värmer du upp? :D

2010-02-06 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0