oh shit !

dagen i går , ah det började emd att vi hade planerat fest i visste några st men ne det blev ingenting ? , så ne det blev ingen fest för vår del !! sen klockan 22.00 så tog vi (jag,.fia , ally och elina) löpet ner till bussen för vis skulle ta bussen till anton där halvardsson tole dale och anton va då , sen när vi va där kollade vi på film osv typ , sen skulle vi kolla bussen hem , klockan va 00.16 typ och bussen gick 00.25 så den skulle vi inte hinna och nästa gick halv 5 , asså man blir så ledsen !! ringde min mamma och frågade om hon kunde köra oss men det gick inte , så för vår del blev det att vi fick gååååå :O , hade ingent annat val , vi började gå klockan 2? , VI GICK från norrängen till ekhagen :O , jag och fia gick och va as hungriga , fia skulle sova hos mig .. Men det bästa av allt va att vi inte frös:O helt otroligt ! , vi gick på vägarna vi såg asså typ minst 20 plogar , vi gick i rondellerna och allt hur chill som helst , det va ju liksom ingen som va ute då , men när vi kom hem va klockan typ 4 :O haha , så ah det blev toast för våran del ! den blev det sängen förfan , somnade ganska fort haha ,


men nu har jag duschat och så ska fixa mig lite sen ska jag åka hem till ida en stund , kanske träffa oliwer och jonis sen men får väll se lite hur det blir , hoppas på fest iallfall !!! <3 om ni vet något så säg till :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0