MINNEN OCH OLIKA BILDER !


jag och yonna i stugan <3

fia och jag i halmstad

dansuppvisning = failade HAHAHA

Dansuppvisning som gick bättre hahah

Dreamhack winter 2009

fest med yonna och issa

jag viktor och emelie

rix jag issa <3

fick bli 3 bilde r:P haha jag och julia i sommras <3

jag och elin <3 haha

jag och ida :)

götene i sommras med fia elina och elly <33


åt mat med elin , julia , julia och jacqueline :)

jag och natha i sommras <3


Asså fett kul och kolla på alla gamla bilder ! säger det är fan bra att man förändras;) hahaha


Kommentarer
Postat av: issa

fan vad jag saknar sommaren :)

saknar dej oxå o festerna med yonna m.m. <3

2010-02-17 @ 12:14:58
Postat av: juliamicu

annelie så länge sen, för länge sen! <3

2010-02-18 @ 20:35:17
URL: http://juliakritiserar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0