hissar och dissar :)

1. Dreamhack ska va i jönköping !


2. Snart är det nordic i jönköping :D


3. ingen skola på 3 veckor :D haha





1. Att jag är sjuk juste nu !!

2.
http://www.efashion.se/  dom tjejerna som är på den sidan ser jävligt äckliga ut !
mycket smink och photoshopade , eller ah vad dom nu gör med bilderna men det är i alla fall inte snyggt
eller vad tycker ni ?



3. Reklam på spotify ! jag vet att jag inte är ensam om att tycka det , men det är ju fett jobbigt!

4. Facebook är helt menningslöst ! börjar varkligen hata den sidan nu ! så irreterande , typ om jag va på fest i går så lägger min kompis upp en bild på mig när jag är full så kan min pappa se det och vem fan som , nej usch hatar sidan ! ,


Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är ju inte precis facebook's fel att din kompis lägger upp en bild på dig :)

2010-02-02 @ 15:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0