HAHAHAHA jag och ida älskar preem !!!!

hallå hallå , har inte hunnit blogga i dag ! ska berätta om dagen haha

skolan va fan chill efter som alla som som bor i tenhult typ kom inte till skolan för att bussarna kom inte fram av all snö , hihi så det vainte många i skolan ! Sen efter skolan så åkte jag och ida till a6 köpte att as sött halsband ! så visste inte inte vi vad vi skulle göra så vi fixade sucktröjerna så vi va tvungna att åka till tenhult hahahaha , asså sjukaste , det började med att när vi skulle hoppa på 30 in till tenhult fasnade mitt kort i atomaten hahahhaha och vi fick itne ut det , men han sa att dom skulle skicka hem det till mig ! hoppas det kommer sanrt :O haha , sen när vi hoppade av visste vi inte hur vi skulle komma hem hahaha´, men vi gick iallfall in på preem som alla tröjerna va ! och det roligaste va att vi fick itne ut dom hahahaha , men av tvungen att ha en jävla lapp och skit HAHAH , och vi hade typ inge pengar på mobilen !! ida kunnde bara sms med det va ingen som svarade ! så vi loggade in på msn på idas mobil och skit sen va vi as hungriga med och varje person som kom in skulle ha en korv HAHAHAHHA och vi hade typ igne pengar och skit , fast det ånade jag tills slut och vi fick våran kort och cola HAHAH , asså vi va nog inne på preem i en timme eller nått ! asså vi va så jävla flummiga , typ flummade galet och hon som stod i kassan typ skrattade åt oss HAHAH , sen kom jesper och fixade ut skiten men vi va tvungna att ta hand om det sen kom min pappa , så åkte vi hem till mig , fixade idas och mina naglar !

HAHAHAHHA asså vi älskar preeem !!!


en mycket rolig dag med ida !!! <3

Dagens look





 

Framsidan hahahaha sämst men ah <33

baksidan :P

bara för jag älskar våran cp klass ! och bara för jag bjuder på bilden haha :D


idas naglar:P haha

erkänn dom blev snygga?:D

AHAHA ne så här blev dom :D


inte den bästa bilden men ah :D dom blev väll helt oki ;) haha dock ha rjag ingen bild på mina :P


halsbandet jag köpte erkänn sött ? :D på bikbok för 80 :-



älskar dig ida du är fan underbar ! haha <333



Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you to baby! ;)

2010-02-24 @ 20:59:57
URL: http://idajoensson.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hej

Allt bra?

2010-02-24 @ 21:22:44
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0