fikat med elin i dag :D

min blogg dampade i går -.- blev SÅ lack .. så jag kunde inte blogg !
men iallfall va det fett mysigt och fika med yonna vi hade en hel del att snacka om ! sen så åkte jag fia jossan natta och ally på en fest ! asså jag hade ändå kul eftersom jag kände typ hälften som va där och lärde känna massa andra me , men fia och dom tyå åkte någon stans fan vet ja haha , men ah jag va kvar själv hahha fast åkte hem med william och dom :D asså festen va lite B men hade ändå roligt :) va kul och träffa personer som man inte brukar göra så ofta och alltid lika kul att träffa nya människor :D


 

i dag så träffade jag elin älsklign <3 åkte och fikade hade som alltid massa att snacka om !!! , asså säger bara det en av dom underbaraste vännerna jag har !! <333 , älskar dig fett mycket ska du veta ! du är en av dom närmaste vännerna jag har och lämna mig aldrig !!! ,
sen när vi hade fikat så gick vi in och shoppade lite , hon köpte lite kläder och jag köpte en färglad tröja hehe , elin hade på sig den och jag blev helt kär ahah den är fett skön me !! , love it . sen åkte vi och köpte cigg till mig igen -.- ska försöka sluta men det är inte det lättaste , asså det blir så himla dyrt i längden :( blir så ledsen hahah , sen åkte vi hem till henne och så fick jag lite kläder av henne som hon inte ville ha och som inte passade henne längre och det va lite jag ville ha hehe , men det orkar jag inte ta kort på haha , så ni får nöja er med en bild på tröjan jag köpte ! och nu sitter jag hemme hehe , men vi hörs senare kanske pöss <3


dagens outfit


lite B med samma tröja med va fan :D hahaha vi gillarT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0