bloggen dampar igen :'(

bloggen har inte funkat på hela dagen !! , blir så ledsen !
men iallfall ska berätta om dagen vaknade klockan halv 5 hahaha , sen gjorde jag mig i årning åkte till jocke någon med brudarna , drack lite dör så kom det lir folk , sen så åkte ah fan vet ja , det typ blev aldrig fest fia och elina åkte till anotn , jag hänkade alla andr atyp börje elin julia viktor linus fredrik tony max evelina joel och massa andra haha , men vi åkte aldrig till någon fest ... vi åkte till mc hahaha <3 , sen åkte vi bussen hem , mycket trevligt folk !! sen när det bara va jag william och max blev jag lite galen men ah hahaha fett kul ! , sen åkte vi hem :) hehe asså skojja itne fan va kalt det va men fredrik försökte varma mig :P haha ävem william haha men det va ändå fett kul kväll :D <3

dock blev det inge bilder i kvällm:( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0