Samuel .

Första gången vi va själva så klickade det direkt för mig! När du åkte så var du den ända jag hade i huvudet. Allt gick så fort och jag hade så starka känslor som jag nog aldrig har haft för någon. Allt alltid gå runt att sakna dig och alltid gå runt och tänka på dig har aldrig varit med om det och det var så jobbigt. Sen efter ett tag blev det vi.
Jag har nog aldrig varit riktigt lycklig men när jag väl är med dig så är jag så jävla lycklig det är sån underbar känsla. Ni som är lyckliga kanske förstår mig ?! Jag kan vara mig själv när jag är med dig, jag kan visa mig som fulast utan att behöva känna att jag skäms och jag har alltid haft svårt att visa vissa saker men när jag är med dig så är allt anolunda. Du får mig att känna mig trygg hos dig. Du visar att du tycker om mig och du är nog den första som har visat det och verkligen menat det. Medan dom andra har bara lek med mig som en docka. Du är det bästa som har hänt mig , Du är en av dom finaste människorna jag känner. Du kommer alltid att ha den platsen som du har nu i mitt hjärta. Hoppas det inte det blir ett slut. För så som jag känner för dig nu vill jag att det alltid ska vara vi. Men vet att det inte kommer vara så , men man vet ju aldrig , man kan ju alltid hoppas. Jag kommer i alla fall aldrig glömma dig!
Jag älskar dig Samuel .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0