Bättre dotter är svårt att få ..

i dag tänkte jag fan inte gå till skolan men min älskade lärare ringde klockan 11 och övertygade mig att gå. för vi hade en pulkadag haha i alla fall så kom min lärare och hämtade mig och lisa för vi inte kom haha :D värt! Fast vi va typ bara där i en timme och 30 minuter och gjorde ingenting. Sen när jag kom hem så hjälpte jag min mamma med tvätten och vek tvätten osv sen damsög jag golven och skurade dom och gjorde fint sen städade jag mitt rum och fixade min kläder och massa mer gjorde ja :D Bättre dotter kan man inte få :D haha
Men nu ska jag träffa ida och vi ska köpa lite godis och kolla på film så det blir mys pys :D härligt efter en sån här dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0