Lördag ..

så åkte jag och pappa och åt lite mat sen fikade vi lite på a6 sen så shoppade vi lite tillsammans haha :D , jag köpte 3 skor och ett bar leggins :D sen åkte jag till emelie och va barnvakt med henne fett mysigt, kollade bara på tv typ och åt pizza som emelie hade gjort rätt gott endå:D hahaha , sen sov jag där sen daegn efter åkte vi till stan och åt på mc med robin , mycket trevligt , sen åkte vi hem till mig och så sov hon här haha hade sånt asg på natten hahahahaha , asså shit det är bara emelie som komemr fatta hur kul det va haha :D , men nu ska jag iväg till kfum och sjunga lite :O sen ska jag shuffla lite med sofia och kanske elina få se om hon följer me :D


sommar skor livet :D




Dagens outfit :D



Tröja ; H&M
Leggins ; H&M
skor ; scorett
Väskan kommer jag inte ihåg :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0